درباره ی هوگرو

درباره ی هوگرو

برند هوگرو

برند هـوگرو (HUGERO) به همت آقایان مهندس امير زمان خاني و خانم ستایش شریف با هدف تولید محصولات با کیفیت و فاخر ايراني برای اقشار مختلف جامعه متولد گردیده است.

ریشه نام هوگرو

“هـوگرو ” اسمي اصيل و كاملا ايراني و برگرفته از نام کوه سبلان در کتاب اوستای زرتشت و سایر کتب به زبان پهلوی ایران باستان است .

فلسفه انتخاب نام همگرو

هـوگرو ؛ با انتخاب اين نام اصيل ايراني هدف خود را برآن نهاده است ؛ تا با يك بلندگوي بزرگ به گوش همگان برساند.

آمده است كه بماند ؛ با افتخار ، با سربلندي ؛ آمده كه نامش را همچون سبلان : (هوگرو)[نماد درخشندگي ايران كهن] بر فراز ايران زمين به اهتزاز در آورد و جاودانه كند، و با اين نام پرافتخار به سمت بازارهاي داخلي ، منطقه اي و جهاني يورش ببرد.

هدف هوگرو زنانه

برند هوگرو بر آن است تا با تکیه بر دانش و تخصص دانش آموختگان جوان و طراحان مد ایران و با شناخت كامل از نياز جامعه، محصولاتي باكيفيت، بروز و مطابق با استاندارهاي جهاني برای رده هاي سنی ۱۸ تا ۴۵ سال عرضه نماید.

و علاوه بر جلوگيري از خروج سرمايه از كشور عزيزمان بستر مناسبي را جهت كارآفريني براي جوانان عزيز اين مرز و بوم فراهم آورد. 

در اخر معتقديم ؛جهت نيل به اين مهم، ضرورت حمایت شما ملت عزيز ایران از چرخه های توليد و کالای ایرانی راه حل اساسی برحرکت و جهش اقتصاد کشور است.

کیفیت برند هوگرو زنانه

برند هوگرو زنانه با ارائه بهترين محصولات از بهترین مواد اولیه، با كيفيت و بادوام تولید شده است.

محصولات برند هوگرو زنانه

پوشاك زنانه برند هوگرو با ارائه انواع البسه زنانه نظیر انواع پیراهن زنانه، پیراهن های مجلسي و دورهمي، انواع شلوار زنانه اسپرت و مجلسي مانند شلوارهای كرپ ،کتان، جین و اسلش، كارگو، انواع تیشرت زنانه، پولوشرت زنانه انواع كت هاي مجلسي و اسپرت، جلیقه، سویشرت، کاپشن، بافت و پلیور و … همچنین انواع کفش‌های رسمی و روزمره زنانه و اکسسوری‌هایی نظیر کمربند، کلاه و كيف… به دنبال ارائه تجربه‌ای راحت و لذت بخش از خرید اینترنتی لباس برای مشتریان می‌باشد.

خرید اینترنتی محصولات زنانه هوگرو

برای خرید آنلاین انواع کاپشن زنانه، بافت زنانه، تیشرت، سوییشرت، شلوار اسلش، شلوار جین، شلوار کتان، کلاه، پیراهن، تیشرت، کاپشن، شلوار و … به فروشگاه اینترنتی پوشاك هوگرو مراجعه کنید و تنها با چند کلیک محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

ماموریت فروشگاه اینترنتی هوگرو زنانه 

مهمترین ماموریت‌ هوگرو به عنوان یک فروشگاه اینترنتی پوشاک، افزایش تنوع در محصولات است تا پاسخگوی نیاز افراد با سلایق و موقعیت‌های مختلف باشد و نه ‌تنها نیاز مشتریان به پوشاک را برآورده می‌کند، بلکه به عنوان «دوست خوش‌سلیقه شما» با تولید محتوای تخصصی در زمینه مد و فشن زنانه و سبک زندگی به یکی از مراجع معتبر در این زمینه تبدیل شده است.

هوگرو با تکیه بر دانش برترین طراحان مد ایران و شناخت نیاز بازار پوشاک زنانه برای رده سنی ۱۸ تا ۴۵ سال در دو لاین لباس‌های کژوال  و اسمارت کژوال محصولات خود را از طریق فروشگاه اینترنتی لباس زنانه هوگرو و همینطور شعبات هوگرو در سرتاسر کشور عرضه می نماید.

در فروشگاه اینترنتی برند هوگرو که با هدف ایجاد بستری مناسب و مطمئن برای راحتی هر چه بیشتر مشتریان توسعه یافته است، می‌توانید همه آنچه مرتبط با مد و پوشاک است از انواع لباس زنانه مانند پيراهن زنانه ، مانتو ، شلوار پارچه اي ، شلوار جين ، دامن ، اورال ، شوميز مجلس و شوميز اسپرت ، تاپ و کفش و اکسسوری مورد نظرتان را پیدا کنید، به سادگی یک ست کامل از جدیدترین‌ ترندهای پوشاک را به صورت آنلاین سفارش دهید و در سریع‌ترین زمان درب منزل تحویل بگیرید.

سبد خرید
فروشگاه
0 علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من